Merhaba 😌 benim prolaktinim 46 civarlarındaydı dostinex kullandım 1 ay , sonra gidip prolaktin ölçümü yaptırdım çok çok düşmüştü 10 a mı ne düştü . ara verdim içmeye zaten sonucu aldım çok. çabuk etki ediyor! gebelikten önce bırakılması da gerekiyormuş vücudun o ilacı atması lazımmış 1 ayda kullanmadım o ay sonu hamile kalmışım meğerse sizde bence bu ay kullanıp gidip tekrar test yaptırın 2-3 haftaya çoktan düşmüş olur sizinkide