Esrala Sabgul42 kalırsın canm cok ilgili istediğini sor zor bi dogum oldu benim iki katı ilgilendi saolsun ameliyatta fotomu çektirmiş hatta baygındım farkına varmadım süpriz oldu bana fotolarımız
fadimeozbas @denzz Yok göstermiyor bakıyor direk ama zaten ekran bana çok uzak ama çok dert etmiyorum özele de devam ediyorum o bana deraylıca gösteriyor, ya hasan ali hocanın çok iyi olduğunu duyduğum için gidiyorum ona da.
Busra09 Pirpirella evet ben azer hanıma gidiyorum memnunum şimdilik Güler yüzlü samimi ilgili tavsiye ederim
Pircu Mavili75 geçen cuma tanıdığım doğum yaptı. 1750 tl dedi normale de , sezaryene de. (Kendisi sezaryen oldu)
Pirpirella denzz medovanın doğum ücretleri mi ? Azar hanım için sordurduk nisanda doğumum 3 bin dediler
denzz Pirpirella ne zaman sordun canım belki yeni yıl zamı koymuşlardı ben daha 3 hafta önce sormuştum
HavvaK Pirpirella her hafta yapılıyor. Ben geçen sene gitmiştim. Hala da devam ediyo diye duydum. Hastahaneyi arayın o size eğitim veren ebenin numarasını veriyo. O da size uygun bi hafta ayarlıyor. Ben giderken Pazartesi Çarşamba ve Cuma günleri yapılıyordu.
Pirpirella Busra09 ya herkes fiyatları konusunda çok farklı konuşuyor aklım karıştı doğum ücreti nisan için 3 bin dendi bize muayene ücreti 125₺ şimdi muayene ücretleri 150₺ olmuş diyorlar şeker yüklemesi içinde ekstra dan 250₺ dendi muayene ücreti dışında ve çok Yüksek geldi siz kaça yaptırdınız
Pirpirella Busra09 tabi doğum ücreti ve muayene ücretlerini hastane ile görüştük ama tabi kan tahlili olsun idrar tahlili şeker yüklemesi bunları sormadık uçuk mu o kadar fiyatları
Busra09 Pirpirella yani bilmiyorum ben hastaneye sorduğumda sezeryan normal doğuma 2300 dediler fuat hoca hariç şeker yüklemesini de 120 ye falan yaptırdık galiba muayene ücreti 125 di ama şuan değiştiyse bilemiyorum
Pirpirella Busra09 ocakta nerdeyse tüm hastanelerin fiyatı yükseliyordu tekrar konuşmak gerek o zaman hangi doktora muayene oluyorsunuz