Busra09 azer hanımı düşünüyorum instadan da videolarına bakınca çok naif ilgili geldi ve direk sezeryan değil şartlar el verdikçe normal doğumu desteklediği için onu tercih ettim umarım memnun kalırım çünkü Konya’da doktor bulmak gerçekten de çok zormuş 6. Ayım bitecek artık doğuracaaamm😂 bu gidişte evde doğuracam doktor bulamazsam