@1kirmizibuluut Hayır, illa ki herkes her doktordan memnun kalacak diye bişiy yok ama tavır çok önemli, yaklaşım çok önemli, “ bi hastaya sen bebeğini kaybedersin” denir mi pat diye? Ki öyle çok büyük problemi yokken. Doktor önemli hastahanede önemli. Medovadan daha iyi diye düşünüyorum