Bende medova da aysel kamere gidiyordum iyi samimi bir doktordu ama Azer Aras Uluğu da çok merak ediyordum gittim elektriğimiz tuttu çok iyi anlaştık. Çok sakin ve rahatlatıyor insanı. Ve gereksiz yere ultrasona çağırmıyor, kalp atışına bakmıyor. Çok hoşuma gitti bu mesela çünkü ultrason iyi birsey degil. 18+4 haftalık hamileyim normal istiyorum tabiki ama sezaryanda olucak olursam Azer hanımın daha çok tecrübesi var diye de tercih ettim. Cevremde cok gidip memnun olan var insallah bende doğumumda da memnun olurum.