@Asyasut Doktor kadar hastahane de önemli diye düşünüyorum kısa bişiy anlatayım size, Bartholin apsesi operasyonu geçirdim bi drenajla çektiler 1000 lira ona ödedim temiz çekememişler 3 hafta sonra tekrar etti gümüş nitratlı operasyon yapalım boşaltalım dediler rahat 1500 liradan fazlada ona ödedim. Tabi bu süreçten sonra kanamalar bilmem neler habire yatırdılar tahlilde tahlil. “Gümüş nitratı araştırdım hamilelikte kullanılmıyormuş” dedim. Aslında basit operasyon şişen bi apse var vajina dış dudakta bi çok çeşitle söndürebilir o gümüş nitratı tercih etti 15 dk falan zaten “biz çok hastaya yaptık bişiy yok “ dediler, iyi dedik. spinal anestezi altında yaptılar yukarı yatışa götürdüler bu arada sabahtan akşama kadar açım sadece serumla sıvı takviyesi alıyorum, belki 7-8 tane serum almışım zaten serum almak için damar yolumu 8 kere deldiler sonunda 9. Da anestezi doktoru geldi, olası bi doğumda damar yolu açamıcak hastahane. İdrar takibi yapmamışlar, benimde uyuşuk olduğumdan hissetmiyorum karnımda deli gibi sancılanma başladı dediler ki “anestezinin etkisi geçiyor ondandır” dedim ki “ben ameliyatı alttan oldumm karnım sancılanıyor ne alaka” ama karnım öyle bi sertleşti ki ağlıyorum duramıyorum yamuldu bişiyler oldu, boyna ağrı kesici serum ve iğne veriyor “en son dedim yeter ben bebeği görmek istiyorum bişiy ters gidiyor “ çünkü hastahane anestezi altında ameliyat ettiği bi hastanın bebeğini bile kontrol etmekten aciz. Neyse gittik doğumhaneye bebek de 19 haftalık, Ebe dedi ki “mesanen öyle şişmiş ki patlamak üzere, bebek aşağıda sıkışmış iyi ki görmek istemişsin yoksa biz yine serum verecektik” iyice delirdim bebeği o halde görüşüm aklımdan çıkmıyor iki büklüm olmuş kıyamam. Hemşireye diyorum “neden takip etmediniz, “ doktorunuz serum verin iğne verin dedi” diyor doktora soruyorum “ ben öyle demedim akıllarına gelmemiştir” dedi. Ya daha neler neler yaşadım. Gerçekten önünden geçince bile midem bulanıyor.