Btldrcn Busemasalpoyraz nas felak ayetel kürsü ve Meryem suresi okudum bi bardak içtim doğuma girmeden de bir bardak içtim canım kesinlikle onun faydası olduğunu düşünüyorum bu kadar çabuk açılma olmasında
Dmce Btldrcn canim neyin icine koyup hastaneye goturdun ya ben evde gemus bi kapta birakmayi dusunuyorum ama dogumdan hemen sonra cikartma olayi sıkınti olur diye cekiniyorum
Sunay10_ Btldrcn mahşallah ne kadar güzel bir Doğum olmuş allah analı babalı büyütsün sağlıklı uzun ömürleri olsun peki meryem ana otunu tam olarak nasıl hazırladın ne okudun yada Doğuma yakın başka şeyler yaptın mı
Btldrcn Sunay10_ Suya koydum canım nas felak ayetel kürsü Meryem suresi okudum evde bi bardak içtim hastanede de doğuma girmeden içtim bir de sancılarım yoğunlaşınca sıcak duşa girdim o da çok iyi geldi
lolbebek Btldrcn maşallah darısı benim başıma inşallah son 98 günüm çok duygulandım okurken hikayeni darısı tüm hamilelere inşallah ♥️ Meryem ana otu bende arıyorum nerden aldınız acaba nerde bulabilirim bende
Ahuzd Normal Doğumda odaya insanlar kafasına göre girip çıkmıyor değil mi? Normal doğum yapılan odayı da gördük , yatak kapıya doğru konumlandırılmış giren rahatça görür herşeyi çok tedirgin oldum 🤐 meraklı akraba insan çok 😒
SalihaHakanetin Btldrcn maaşallah hayırlı olsun hayırlı ömürleri olsun insallh. Bizede dua edin kolay olsun bende epiduralli normal olacak nasipse yani acı sifirmi yoksa sanciyi en azami indiriyordu ikinmayi hissediyormusunuz o an bunlari merak ediyorum birde afedersiniz tek sığındığım nokta ıkınmaya tuvaletimin gelmesi öyle bisey oldumu sizde yada idrarınız en cok bu endişelendiriyor 🙈🙈 tekrar gözünüz aydın
Btldrcn SalihaHakanetin bende çok korkuyordum ıkınamamaktan ben sufır acı hissettim gerçekten müthiş birşey epidural ıkınmam da çok kolay oldu öncesinde ebeler çalıştırdı zaten 24 saat bile kalmadan çıktım hastaneden ve bin şükür hiç yatmadım hemen ayaktaydım
Sunay10_ Kızlar doktordan çıktım şimdi geçen hafta 20dı şimdi 21 olması lazım 20 sesi normal sesi ama kafama takıldı
Aysegulsenel Btldrcn Ne güzel.. Hayırlısı olsunn Güle güle büyüt inşallah sağlıkla sihatle Rabbim bize de nasip etsin tez zamanda kurtarsın 🤲🤰😍😍💐💐💐💐
kamileguveloztrk Ay ne güzel bende 40+1 oldum ve ne ağrı var ne açıklık umarım sizin gibi olur benimde .. Allah analı babalı büyütsün sağlıkla 🌸
Betulaks Btldrcn gözünüz aydın rabbim bizede zamanı gelınce kolay doğumlar nasıp etsın 🤲🏻☺️meryem ana otunu nerden temin ettiniz ve neler okudunuz acaba ?
SalihaHakanetin Betulaks aktarlarda var o ot cnm bende aldım deneyecegim insallh bukadar kolay dogumumuz olur 🤲🤲
Yrnkrm Btldrcn Allah bağışlasın. Bişey sormak istiyorum ama epidural sonrası baş ağrınız oldumu acaba
Btldrcn Yrnkrm herkes baş ağrısı olur dedi ama ben yaşamadım hiç doktorum kahve nescafe tüket olmaması için dedi içmedim ama yaşamadım da
2705merve Tgckync benimde bebeğim biraz iri olcak gibi o yüzden bende kilosunu merak ettim kaç kilo doğdu acaba