Merhaba Kızlar sonunda ben de doğum hikayemi yazabildim 🙏🏻 Hergün burda doğum hikayelerini okuyup çoğunda korktuğum bir çoğuna ağladığım günler geride kaldı umarım benim hikayem de bazılarına cesaret olur korkularını yenerler 🙏🏻
Çok kolay bir hamilelik süreci geçirdim bir kere bile bulantı rahatsızlık yaşamadım şükür olsun biraz nazlıyjmdır ağrıya acıya hiç dayanamam ve gün geçtikçe korkularım artıyordu hep ağlıyordum korkudan 🥺 40+2 ye kadar hiç ağrım sancım açıklığım yoktu sabah kalktım karnımda bi ağrı adet ağrısı gibi eşime dedim üşüttüm galiba bu doğum sancısı değil dedim doktorumu aradım 10 dakikaya bir düşünce gel dedi sancılarım öğleden sonra şiddetlenmeye başladı ama ben hala önemsemedim evi süpürdüm sildim yemek yaptım o sancılarla 🙈 en son saat 5 gibi dayanamayacağım beni götür dedim hemen Meryem ana otunu suya koydum çok inanarak okudum içtim eşyalarımızı aldık hastaneye geçtik doktorum geldi 4 cm açıklık var demesin mi biz şok 😳 10 dakika sonra tekrar muayenem yapıldı açıklık 6 cm olmuştu hemen epiduralim takıldı biraz iğne acısı yaşadım o kadar sonrası zaten çok kolaydı hiç birşey hissetmedim dokunuşları hissediyordum ama ağrı acı sıfır.7 de doğjmhaneye alındım ve bir iki ıkınmaya 7:14 de minik kızım aktı geldi içimden Eşim zor yetişti o ana düşünün o kadar kolay geldi toplasan 2 saat bile sürmedi herkes şoktaydı ve kucağımda birlikte çıktık rabbim herkese böyle kolay doğumlar nasip etsin 🙏🏻🧿
Doğum yapacaklara en büyük tavsiyem bebeğiniz doğduktan sonra anne sütü bile almadan gazı çıkmış soda verin bir iki damla ama mutlaka gazının çıktığından emin olun çok şükür ben çok araştırdım denedim bebeğimn hiç gaz sancısı yok doktoruma da sordum sakıncası yok dedi bir kere bile gaz sancısı yaşamadık denemenizi tavsiye ederim biraz uzun oldu hakkınızı helal edin iyi akşamlar 🙋🏼♀️