bdlry kuzum Kayın pederin ismi ney? Birde eşin inatçı biriyse hiç uğraşma 2 isim koy sen beğendiğin isim ile hitap edersin oğluna.. Benimde oğlum olucak inşallah Kayın pederim hemen Mehmet Ali olsun dedi adı Ali kendi adı Mehmet de ölmüş babasının adı sanki benim oğlum soy ağacı 😄😄 neyse ben kesinlikle istemiyorum dedim eşime eşimin aklında oldu bitti Hamza ismi varmış zaten ben Hamza ismini de sevmiyorum açıkcası çok kaba geliyor sanki bu yüzden yiğit Hamza olsun dedim ve öyle karar kıldık eşimle, yani Kayın peder biraz dış kapının dış mandalı oldu :( üzgünüm yeterli babalık yapsaydı adı tanışır Dı eminim ama büyüklüğünü görmediğim birinin de adını koydurtmam koydurmadım da zaten, sonuç olarak eşin babasının adını tutturdu vazgeçmiyor sa hiç munakşaya girme sen kendin tek başına başka bir isim bul 2 isimli olsun hem sünnet iki isim :) uzun oldu kusura bakma
🌼