bdlry canm bence inada bindirmissin kendi icinde ne olacak ki esinin babasini ismi sende yanina bir isim koy o isimle seslen nufusta oyle yazsa ne olacak ki. Benim kizimin ismi de ozgu zumra
Ozguyu gorumcem koydu zumrayida ben simdi kendi koydugum isimle sesleniyorum zamaninda bende kafaya takmistim ama bosverrr hic tatsizliga gerek yok bence 😊