Nur_maytahn ya ben bu özgüvene hastayım. Ne demek herkesi aramis soylemis. Boyle yapmalari bile o ismi koymamak icin basli basina bir neden. Sen neresindesin bu isin? Bebegi karninda tasiyan doguran besleyen bakan buyuten olarak? Tavirlari bu derece rahatsizlik verici olmasa belkide sen zaten bu kadar kati yaklasmazsin ama esinin ailesinin yaptigi gercekten ayip. O yuzden onlari memnun edicem diye kendi hevesini kirma. Hemen hemen bizde de ayni tavirlar vardi esimin babasi kiz olsaydi ismini annenin adini koycaktim diyordu esime. Yani kayinvalidemin adini koycakmis kayinpederim kiz olsaymis cinsiyeti. Bide benim yanimda soyluyor bunu. Afedersin de bu tavirda ki insanlari pohpohlayamam hic. Tabikj anne ve baba olarak bizler gonlumuzden gecen ismi koyacagiz. Herkes bi zahmet yerini ve haddini bilsin. Yine sinirlendim bak 😅😅