bdlry Birebir aynisini yasadim bende canim, esim babasinin ismini koymak istedi iki isim olsun digerinide sen koy dedi. Bende hic sicak bakmadim. Hamile kaldim, cinsiyetini ogrendik oglumuz olcak insallah. Konu tekrar gundeme geldi ve biz birbirimizi kiran bir tartisma daha yasadik. Babasinin ismini asla koymak istemedim bu zamana kadar da hep karsiydim baba dede ismi koymaya, birde esimin babasi hayattayken ismini koymak istemesi tamamen sacma geliyordu. Son tartismamizda tavrim cok netti ve asla kabul etmeyecegimi anlayacagi bir konusma yaptim. Kalbini de kirdim ama benimde kirildi hemde hamileyken bana bu sıkıntıyı yasatmasina uzulmustum. 4 gun filan konusmadim. Esim benimle konusmaya calisti ama hep soguktum. En sonunda gelip konuyu yeniden acti ve vazgectigini soyledi. Bunun cozumu kavga edip surat asmak degil tabiki ama ben guzellikle de anlattim, neden istemedigimi soylerekte anlattim, tartisarakta anlattim olmadi, en son tartismamizda tavrim ve soylediklerim onu etkilemis olcakki vazgecti. Ve hamileyken beni bu kadar üzmüş olduguna da pisman olmustu. Birbirimizden ozur diledik ve konuyu kapattik. Simdi oglumuza tek bir isim koyacagiz hala karar asamasindayiz. Darisi basina olsun. :) Cunku gercekten insan hevesleniyor ve istemedigi bir ismi koymak tabiki can sıkıcı oluyor. Bebegimizi saglikla kucagimiza almamiz tabiki daha onemli ama neden 9 ay karnimizda tasidigimiz bebegimize kendi gonlumuzden gecen ismi biz koymayalim. Yine esimle ortak karar vericez ama babasinin isminden cok sukur vazgectik.. Dunyaya yeni bir hayat geliyor yeni bir can tabiki yeni bir isimle gelmeli, babasinin ismi babasina yakisiyor ve ben kayinpederimin ismiyle ogluma seslenmek istemiyorum. Garip geliyor. Sende istemiyorsan tavrini net bir sekilde ortaya koy. Insallah esinde senin istemedigin bir ismi koyma fikrinden vazgecer.