bdlry bence yanlış düşünüyosun canım oda babası çocugunun sonuçta fikir vermek isim koymak senın hakkın oldugu kadar onunda hakkı 2. İsminide sen koyarsın onunla seslenirsin. Ben hamile kalmadan önce rüyamda bir kızım oldugunu adını nisa koydugumu gördüm, eşime anlattım ve hoşuna gitti hamileyım ve rabbim izin verirse kızım olcak, eşime dedim bir isimde sen seç beğendiğin, iki isim koyalım, oda babası tek başıma yapmadım sonuçta 😊