Denizinci Nspins son adet tarihiniN ilk gününü baz alıyor benim doktorum ama doğrusu nedir bilemiyorum. Döllenme tarihini net olarak bilinemediğinden son adet tarihi alınıyor sanırım.
Denizinci quuenn aramızda 1 gün var. Bende 19+ 1 im. Hissediyor musunuz bir şeyler? Ben sanki böyle Mısır patlaması gibi pat pat bişeyler hissediyorum. Ama doğru mu emin değilim 🤔
quuenn Denizinci çok az gaz sıkışması gibi bişeyler oluyo patlama bende de oluyo ama gece yatarken oluyo genelde bebek mi değil mi kestiremiyorum bi an önce tekmelere geçsek 🤦🏻♀️ Hissetmeyince acaba bişey mi oldu diyorum kuruntu yapıyorum 😢
Gamzegrgl Sedahmettt 20+1 🥕 kadarız 🥰 Şükür güzel gidiyor ben çok sevdim hamileliği😂 Tekmeleri hissediyorum 2 haftadır daha da güzelleşti 🥰 Melek kızım ❤
Emrem2320 Sedahmettt ben bebeğimi hissetim baya baya hemde içerden karnımı bastırıp bastırdığı yere toplantı eledim düzeldi çok değişik bir şey ya
Meleknuur 18+4🙏🏻 Bizde domates olmuşuz😌 böyle hafif hafif sanki bir yerde dayanmalar hissediyorum arada ama emin olamıyorum😂😇
Sedahmettt Duamucizem üzülme canım 18. Haftada çoğu hamilelerde hareketlenme başlıyor demişti doktorum tekme falan atmıyor ama pıt oynuyor sendede başlamıştır belki arada dinle kendini :)
Ezgi05 Sedahmettt 20+1 😄 şükür karnım biraz belirginleşti ama ben hissedemiyorum kabızlık ve gaz sıkıntım var acaba hissediyorum da bebeğimi gaz mı sanıyorum bilemedim ki 💁♀️