quuenn Denizinci ikimizde aynı hissediyosak bebiştir o yaa😍😍 az kaldı tam hissederiz 20. haftadan sonra inşallah🥰
defnemila Sedahmettt 19+3 🍌 olduk🥰 Bugün biraz sancılı geçiyor taş gibi oldu karnım geceden beri ama şükür iyiyim tabi hemoroid başlangıcını ve devam eden mide bulantılarını falan saymazsak 🤓 Karnımda biraz çıktı artık dar giyince daha belli oluyor sürekli dar elbise giymek istiyorum😂
Faray Sedahmettt Dolmalık biberiz, kızımın olacağını öğrendim çok keyifliyim sıkıntılarım çoğunlukla bitti sadece yorgunluk hissi bitmiyor. O da bitmez sanırım ☺️☺️Hepinizi musmutlu doğumlar diliyorum 🌸🌸
Mervemm Faray suan kahvalti masasi dağınık ev dağınık tozlu ve ben hala uzanmisim 🤣🤣🤣 kalkarsam iyi bir is yapcam ama kalkamiyom
kitapkurdu Sedahmettt 19+4 muz olduk biz de 😍 güzel geçiyor çok şükür. Sün biraz sertleşme oldu karnımda korktum ama çok şükür bugün geçti 🥰
AysennHE 18+3 olduk bizde kiprdamalarini yeni yeni hissediyorum ama daha düzensiz oluyor gündüzleri uyuyor sanırım😃en son ultrasonda gördüğümde uyuyor demişti doktor😃