Bahar4516 İnternetten her aklına takılanı araştırma bi kere. 34 yaşında ilk gebeliğimi yaşıyorum. Ben de yapıyordum aynı hatayı, sonra taktım kafama acaba dış gebelik mi diye, randevu gününü bekleyemeyip acile gitmiştim, doktor kalp atışı olduğunu söyleyince rahatladım bir daha da tövbe ettim her şeye internete bakmaya. Şimdi 34. haftamızdayız çok şükür 🙏🏻 Her kadın, her bebek, her gebelik birbirinden farklı. Birileri öyle yaşadı diye sen de yaşayacaksın diye bir şey yok. Allah sana o mucizeyi nasip ettiyse, hayırlısıyla kucağına alacaksın inşallah 🙏🏻 Kendini koru, bebeğinle konuş, onu da kendini de sakinleştir ve bolca dua et 😊