Hazalozan canım bende oldum tetonoz aşısı ilkinde benimde kolum çok ağrıdı bebeğin hareketinin bu durumla ilgisi yok benim 22 haftamda hareketlerinde azalma olmuştu normalmiş. 2 tetonoz da hiç ağrı hissetmedim bile. 3. Doğumdan sonra mayıs ta bakalım o nasıl olacak