Sedaysn Aşıları yaptırmadan önce araştırın kızlar ben olmadım bunun içinde hemşirelerle kavga ettim çok araştırdım çocuğa yapılan aşılar dahil iyi şeyler dönmüyor
Rainhn asyaa15 uyutmuyor mu yok artık 😁 süpürge falan yaptınız o zaman o kolla yoksa uyutmayacak kadar bi ağrısı yok iş güç yapilmazsa
asyaa15 İlk vurundugum gün felaketti walla ilaç içtim kalkıp bildiğin sızladı. Hicde bswy yapmadım. Zaten üstüne de yatamadım sadece sag taraf. Kişiden kişiye degişeblir
asyaa15 İlk vurundugum gün felaketti walla ilaç içtim kalkıp bildiğin sızladı. Hicde bswy yapmadım. Zaten üstüne de yatamadım sadece sag taraf. Kişiden kişiye degişeblir
Rainhn Hazalozan aynı agrisi iş güç yapmazsanız 2 güne gecer zorlarsınız uzar biraz,ilkini bi kolundan diğerinide dier kolumdan vurdurdum ben
pyymamm Hazalozan ası olduğunda bikaç gün durgunluk olabiliyormus canım eski postlarda öyle okudum kendimde cok anlamadım ben
Pnrtl Hazalozan ben ilk dozu hiç anlamadım ne ağrı ne ateş ne aşı yerinde kızarıklık ama ikinci dozda çok az kolda ağrı ve aşı yerinde kızarıklık şişlik oldu
Hazalozan Pnrtl 12. Günümdeyim hala sol kolumda ağrısı var ben ev süpürdüm aşıdan snra ondan dolayı mı bilmiyorum ama bayagı çektm yani
Guguk Hazalozan bulunduğunuz haftalarda aşı olmamış olsanız da bebek hareketlerinde azalma çok sık görünüyor. Gayet normal bence takmayın. Bir de aşı sizi bile sarsmışsa hafif halsizseniz onun da sakin olması normal
Pnrtl Hazalozan bünyeden bünyeye değişiyo demek ki canım çünkü bende geldim evimi topladım yemeğimi yaptım duşumu aldım ama sıkıntı yaratmadı kişinin vücuduyla alakalı olabilir bilmiyorum🤷🏻♀️ Bebişler sağlıklı olsun da önemli değil💋
Pnrtl Hazalozan bebek hareketleri azalıyo gerçekten ama 2. Günden sonra eskisi gibi hareketlemeye başlamıştı
pyymamm Hazalozan düzelir bence bugun ikinci doz asımıda oldum bakayım azalma olcak mı hareketlerde benimde
Hazalozan Pnrtl benmde postu açtıgım akşam tekrar baslamıstı hareketleri ama aşı ağrısını unutabilcegmi sanmıyorm 😄 aynen herşey onlarn sağlıgı icin canm benm ☺️☺️❤️❤️
nurellaam Hazalozan şu an aşısiz çocukların ne olacağını kimse bilmiyor. Bakalım neler bekliyor bizi ve yavrularımizi