Zeyk Hazalozan tabiii hemde baya belirgin hissediyorum artık. Gözüküyor dışardan mesela daha önce den hareket halindeyken hissetmiyordum yatmayı yada oturmayi deniyordum. Şimdi ayaktayken bile dışardan gözükecek şekilde hareketlerini hissediyorum.
Hazalozan Darkgod öyle diyolar yakın arkadasımda saglık ocagnda hemsire oda söyledi hareket hissedince git diye
Akyokus Hazalozan İlk aşı da oluyo kolunu oynatamıyosun çok ağrı yapıyo üzerine yatınca da çok ağrı yapıyo bebişin hareket edesi gelmiyodur merak etme canım benim ilk aşı da cok oldu agrı ikinci de olmuyo bebekte hareket ediyo
Hazalozan Akyokus belki de canım bide ben aşırı tatlı abur cubur tüketiyodum onuda bıraktım belki ondn önceden daha cok oynuyodu hiç bilmiyorm 🤷🏼♀️ İkincisine burdaki herkese güvenerek özgüvenle gidicem inş ağlayarak ckmam 😁
Alpirem Hazalozan merhaba tetanoz aşısı kaç hastalıkken yapılıyor acaba 19+5 haftalığım ama beni çağırmadılar sağlıkocağından
Akyokus Alpirem Canım 20. Haftanın içerisinde de çağırabilirler beni 20+5 günlükken çağırdılar ilk aşıya
Alpirem Hazalozan evet yaptırdım ama kadın Doğum doktorumda bişey demedi şimdi sizden duyuyorum yaptırmak gerekiyor mu ben geç mi kaldım yaptırmak için
Akyokus Hazalozan Yok canım ikincide olduğunu bile anlamıyosun ben salı günü oldum hic ağrı sızı hicbir olmadı
Akyokus Hazalozan Maşallah aynen tatlı yiyince harekete geciyolar sabah kalkıyorum hic pas vermiyo öğlene doğru uyanıyo artık aksama kadar oynuyo en son yatağa girince bi hareket ediyo sonra uykuya dalıyo
Hazalozan Alpirem yok normalde 21. Haftada cagırıp yapıyolarmış zaten belki ondandır 21. Haftanızda aramazlarsa siz gidin söyleyn
ebis Hazalozan benim hala psikolojik agriyo üzerine yattığım zamann 2hafta Olcak iğne olalı neredeyse. diğer iğne zamanı yaklaşıyor şimdiden korkuyorum 😒
Hazalozan ebis aynı durumdayım sennle ☺️ Smdiden düsünüyorum nasıl gidicem diye bayadır aşı olmadgm icin bu gittigimde nolcak ki diye gitmiştim ☺️ Acımıyo diyo arkadaslar inş acımıyodur ☺️😁
Hazalozan Darkgod benim ultrasonda da hep hareketliydi erken de hissettm ama 24. Haftaya kadar hissetmesende normalmiş canm ☺️
Kbrabalk Hazalozan bende yarın 20. Haftama giricem Pazartesi çağırdı aşıya ama ben hala hissetmiyorum bebeği çok nadir bir kaç kere hissettim gibi oldu Eminde değilim hareket hissetmeden olmuyor mu
Kbrabalk Akyokus 20. Haftama bugün girdim hissetmiyorum net bir şekilde tatenoz oluyor mu bilginiz var mı
Hazalozan Akyokus ne güzel düzenini oluşturmuş iyice ☺️ Kolumun ağrısı geçince ikincisinin acımıcagna sevnmeye başlıcam 🥰🥰