Hazalozan medine_altntss22 ebis aynen bugun biraz da olsa hissettim tekrardan bi panik oldum noluyo diye ☺️ Ama kolum bidaha eskisi gibi olamıck gibi geliyo 🤦🏼♀️☺️
medine_altntss22 Hazalozan ben 3. Günden sonra iyiyim yani canım kolumda da Bi sıkıntı yok şuan da ama vurulan bölgeye dokununca sanki acısı geri geliyo gibi oluyo pisikolajik olarak etkilenmişim bayaaaa🙈😊
ebis Hazalozan benim hala psikolojik agriyo üzerine yattığım zamann 2hafta Olcak iğne olalı neredeyse. diğer iğne zamanı yaklaşıyor şimdiden korkuyorum 😒
Hazalozan asyaa15 bi saat önce falan jelibon yedm birazcık snra uzanınca az da olsa hissettim bi rahatladm ☺️ Agrın çok fazla mı sennde
Hazalozan Jasminjas ağrın olmadıysa cok şanslısın ☺️ Normalde çok hareketli bebeğim o yüzden biraz korktum ama aynı durumu herkesin yaşamadı rahatlattı ❤️
Rainhn Hazalozan aynı agrisi iş güç yapmazsanız 2 güne gecer zorlarsınız uzar biraz,ilkini bi kolundan diğerinide dier kolumdan vurdurdum ben
Pnrtl Hazalozan ben ilk dozu hiç anlamadım ne ağrı ne ateş ne aşı yerinde kızarıklık ama ikinci dozda çok az kolda ağrı ve aşı yerinde kızarıklık şişlik oldu
Hazalozan Bahar2 inşallah öyledir internette ikincisi daha kötü falan yazyodu daha kötğsünü hayal edemiyorum
Hazalozan medine_altntss22 o zamann yarın rahatlamış olmam lazım resmen ikincisini düsünüyorum simdiden 😄
Rainhn asyaa15 uyutmuyor mu yok artık 😁 süpürge falan yaptınız o zaman o kolla yoksa uyutmayacak kadar bi ağrısı yok iş güç yapilmazsa
Zeyk Hazalozan haftanla alakalı bebeğinin hareketleri duzensiz. Aşı olmasan da hareketlerinde azalma olabilirdi. İleri haftalar da uyku düzeni olacak ve hareketleri daha düzenli hissedeceksin.
Hazalozan Zeyk belki de normalde zaten belirli saatlerde anlıyodm oturdgm saatlerde belirli oldgu icin az bucuk bu haftlarda herkeste normalde de bi düzensizlk oluyomuş heralde
Bahar2 Hazalozan ikincisi hiç ağrımadı bende ilkini de sol koluma yaptılar sağ elimi kullandığım için o baya ağrımıştı
Zeyk Hazalozan evet canım oluyor 28haftalik olduk hala hareketleri düzenli değil bazen çok hareketli bazen değil.
Hazalozan Darkgod beni 18. Haftada cagırdılar gitmedim snra 19+4 de arafılar hareket hissediyosan gel bişe olmaz dediler gittim
Zeyk Hazalozan tabiii hemde baya belirgin hissediyorum artık. Gözüküyor dışardan mesela daha önce den hareket halindeyken hissetmiyordum yatmayı yada oturmayi deniyordum. Şimdi ayaktayken bile dışardan gözükecek şekilde hareketlerini hissediyorum.
Meltem_tprk Ben de dun oldum aşı oldum bebegimin haraketler iyi ama benin dünden belli kalp çarpıntım var normal mi sizlerde olan var mı