Hazalozan Merhaba kızlar 20 haftalık hamileyim iki gün önce tetanoz aşısı oldum 🤦🏼♀️ Sol kolumu merdeyse oynatamıyorum. Bebeğimde iki gündür çok nadir hareket etti bununla alakası olabilir mi bilgisi olan var mı?
asyaa15 Hazalozan aynı canımm bende iki gin önce vurundum bebegimin hareketleri azaldı kolumda cok agrıyor. Olablr galiba inşallah bsey yoktur.
mavera Hazalozan ben de 20+5 oldum salı olcam burda okuduğum kadarıyla çoğu aynı şeyi söylemiş hareketleri azaldı diye, normaldir endişe etme canım🙏
Dilanburak Hazalozan yok canım bebekle bi ilgisi yok telaş yapma bende iki gün önce oldum 2. Dozu bemimd e çok kötü ağrı yapıyor hareket ettirmeye çalış a
Hazalozan asyaa15 inşallah canım genelde oynadıgı saatler hep aynı oldugu icin dikkatimi çekti biraz tedirgin oldum
asyaa15 Hazalozan hic oynamıyor degil demi. Yine az cok hissediyosun. Takip et çikolata ye. Benim azaldı ama bu haftalarda düzensiz oluyormus öle diyolar.
Hazalozan Dilanburak ağrısı felaket zaten gece ağlama durumuna geliyorum uyuyamadgm icin ama bebek hareketsizleşince merak ettm internette de bi sğrü aşı yaptırmayn yazısı var
Hazalozan asyaa15 ya en son dün öğlen çok az hissettim dalgalanma gibiydi oda zaten bidaha da hissetmedim daha aşıyı perşembe vurdurdum
asyaa15 Hazalozan aynı gün yaptıtmısız. Ben akşamları genelde dinliyırum fazla defil ama var. Yine de tatlı bseyler ye 15 20 dk bekle uzan elini koy bekle bakalm
purplemoon Ben yaptirmayi dusunmuyorum belki sizin yasadiginiz gerginligi aciyi hissettgi icin harektleri azalmistir 😕
Hazalozan purplemoon benmde bugun yazıları okuyunca kafam karıstı yaptırmasa mıydım acaba die olablr ben baya halsizim çünkü hasta moduna gecmeye pek yatkınım ☺️☺️
Gamzegrgl Hazalozan Bende pazartesi günü oldum 3-4 gün içinde geçti geçince bebeğim bayağı hareketlendi canım içini ferah tut 🤗
Hayalim_ Hazalozan korkma canım valla zaten noluyosa nette araştırıp baktiklarimiz yüzünden oluyo eminim önceden bi yerde okumuşsndur aşıdan sonra hareket azaldı diye psikolojikmen oluyor belki de o ası seni koruyacak olumsuz düşünme hiçbir şey de yok Allahın izniyle 🙏🏻
medine_altntss22 Hazalozan bende vurundum ve kolumun agrısı ertesi gün girdi kolumun agrısını çektiğimde beridir çok nadir hissettim daha önce sık sık hissediyordum bende endişeye kapıldım ve kolumun agrısı geçtikten sonra hareketlerini rahatça hissettim
Hazalozan medine_altntss22 ebis aynen bugun biraz da olsa hissettim tekrardan bi panik oldum noluyo diye ☺️ Ama kolum bidaha eskisi gibi olamıck gibi geliyo 🤦🏼♀️☺️
ebis Hazalozan bende de öyle olmuştu canım. Çok ağrıdı 3, gün. Ve normalde Bebeğim çok hareketidir o üç gün içinde günde belki 1 kez çok hafif hissettim. Hatta bende post acicaktim neden diye. Sonra düzeldi
Hazalozan asyaa15 bi saat önce falan jelibon yedm birazcık snra uzanınca az da olsa hissettim bi rahatladm ☺️ Agrın çok fazla mı sennde
Jasminjas Ben de ptesi yaptırdım ama hiç ağrım olmadı, bebeğimin hareketleri ama normale göre azaldı şimdi tekrar hareketlenmeye başladı
Hazalozan Jasminjas ağrın olmadıysa cok şanslısın ☺️ Normalde çok hareketli bebeğim o yüzden biraz korktum ama aynı durumu herkesin yaşamadı rahatlattı ❤️