Benim de 3,7 çıktı tshım hemen dahiliyeye randevu al dedi dok. Hemen ilaca başlanması gerekiyor dedi. Bende başladım sabah aç karınla içiyorum asla aksatmadan içilmesi gerek. Çocuğun zeka geriliğinin olması için cok cok yüksek olması lazım bu değerler aşırı değil canım için rahat olsun. İlaçla kontrol altına alınıyor.bu arada euthyrox Kullanman gerekiyor. Başka ilaçlar zararlı bilgin olsun. Ben çok araştırdım