Nuriay gebelikte 2.50 veya altında olması lazım biz ilaç kullanıyoruz ama bazen değer normalleşiyor basende yükseliyor bende şuan 3.50 ilaça devam ama doktorum o kadar endişelenecek bişey YÖK deri bebek için iyiyiz şuan rabbim inşallah sağlık nasip etsin bizlere bebeklerimize