Nuriay 3cockanesi bisey sorucam canim doktorum ilac yazdi şimdi yarindan kullanicam bebekte kusur yarata biliyor yuksek olmasi sizde iyi hersey degilmi ? Allah hep korusun
3cockanesi Nuriay cok şükür iyi korkma sende ilacını başla hemen her ay tsh ina baktırıp ilacının dozunu ayarlar doktor hem içmezsen sana halsizlik yorgunluk yapar endokrine her ay rutin gideceksin
Nuriay Iremgokce yok ihmal etmem zaten ilk gebeligimde bebegimde anensefali vardi onu kayb etdim siz de kacinci ay hamilelik ? Bir sorun çikmadi Allah korusun dimi .??
Gunesinponcikannesi Nuriay benim de 3 çıkmıştı doktor düşük tehlikesi ve erken doğuma sebep olur dedi ilaç tedavisi başlandı bide bu dönemlerde mide bulantısını arttırıyormuş öyle söyledi eğer hamile olmasan 3 normal değer ama gebelikte sıkıntı dedi bence kesinlikle acilen dahiliye bölümüne görün
Nuriay Gunesinponcikannesi gebeyim zaten 5 6 haftalik yarindan baslicam ilaca 3.31 tsh sormak istediyim sizler ogrenir ogrenmez ilaca başlayinca sonra bebekte bir sorun olmadi degilmi? Yani bir problem cikmadi?
Nilll Kakulimmm benim de 4,7 çıkmıştı doktorum da bana hamile olmayan biri için normal fakat hamileyken 2,5 ve altı olmasını istiyoruz biz dedi hemen Dahiliyeye yönlendirdi ilaç kullandım ve bir ay içinde 0,80lere düştü çok şükür hala kullaniyorum
Bebeklerim- Nuriay ben gebelikten oncede ilac kullanıyodum hamile kalında ilac kullanmama ragmen 7 ye yükseldi suan 4 felan olması lazım canım ama genede sen doktoruna danıs o uygun görüyosa ilac baslatıcaktır zaten korkulcak bişey yok ama panik olcak bi yükseklik degil anlıcagın
Nuriay Bebeklerim- ilk bebegim kusurlu ve kayb etdigimden dolayi korkum o yuzden korkuyorum isde bu rakamda olub ilaç kullaninca elbetde duser ama hani o 5 hafta icerisinde bebege zarar vermis ola bilirmi diye korkum acaba dogru anlata bildim mi bilemiyorum ama ..henuz 5 6 haftalik hamileyim yarindan ilaca baslicaz Allahin izniyle lutfen dualarinizi eksik etmeyin cok korkuyorum
Gunesinponcikannesi Nuriay bende çıktığında 7 haftalıktı ilaca başlar başlamaz düzeldi ve bebeğimde hiçbir sorun olmadı
Bebeklerim- Nuriay hiç korkma canım ben doktorlara hep sordum bu konuyu cok danıstım bebegin engelli olmasını etkilicek bişey degil cok cok yüksek olması gerekiyo ama önlem amaclı icimizde bir kuşku kalmaması acısından ilac baslatıyolar bu sekilde olup bir sıkıntı yasamayan cok hasta var benim hala yüksek mesela ve 100 mg hafta ici 125 mg hafta sonu kullanmama ragmen hamileligimin ilk haftalarında 7 diydi doktorlar egerki öyle bişey olsa eskiden bilinmiyodu ve cogu kadında bu hormonlar yükseliyldu sonucunda cok fazla sıkıntılı cocuk dünyaya gekmesi gerekiyo diyolar bi doktor var anlatıyo YouTube de dinlemistim icini rahatlatıcaksa linkini atabilirim canım?
Mincuruk Nuriay canım ben hamilelikten önce ilaç kullanıyordum zaten. Hamile olduğumu 6 haftalıkken öğrendim ve hemen tahlil yaptırdığımda tsh değerim 14 çıktı ilaç kullandığım halde. Hemen dozumu yükselttik ve o zamandan beri hep 1in altında şükür. Şu an 36 haftalığım. Gebeliğim başında olduğun için sıkıntı yaratmaz şu an. İlaca hemen başla ve sakın ihmal etme. Gerçekten önemli bir durum çünkü.
Bebeklerim- Nuriay tamam iste hiç moralini bozma inşallah sıkıntısız atlatıcaksın suan öyle hissetmen cok normal
Neslihan2795 Nuriay benimde gebelikten önce vardı kadın doguma gittim gebelik düşünüyorum dedim tüm tahlillerimi yaptırdım benimki 4.80 cıktı. Gebelik düşünüyosan en az 2.50 düşmesi lazım dedi. 1 ay ilac kullandim dozunu yukseltti 3.10 olmuştu ama tabi ben o vakit hamile oldugumu öğrendim ilk 2 ay ilaçlarımı kullanmaya devam ettim. 3. Ay tahlil yaptırdım doktor ilacı icmene gerek yok dedi. 4. Ayda başka bi doktora gittim durumu anlattım ilaç kullanmıyorum dedim. Yine bi tahlil yapalım biz dedi. Tahlil yaptırdım kullanmana gerek yok gayet düşük dedi. Gebelikten önce çok yüksekti benim. Ama bazı gebelerde hamilelikte cikiyo tiroid. Ama tabi tiroidin düşük olması bebeğin sağlığı beyin gelişimi açısından onemliymis
Nuriay Neslihan2795 evet dogru canim doktorumla danisdim oda oyle soyledi zaten bazi kisilerde bebekde kusurlar meydana gele biliyor dedi ama bazi insanparda yuksek olsa bile etkilemiyor bunyeden bunyeye degisiyor ama mutlaka ilac kullanmami soyledi sabahtan baslicam Allahin izni ile
Bebeklerim- Nuriay benim dediklerimi doktordan duyman daha cok icini rahatlatıcak eminim ☺️ https://youtu.be/O28gsMKAduk Sürekli videolarını izledigim bi doktor icimi hep rahatlatıyo umarım seninde bi nebze rahatlatır 🤗
Neslihan2795 Nuriay sabahları kahvaltıdan ne kadar erken içersen senin için o kadar iyi. Ben kahvaltıdan en az 1 en fazla 2 saat önce iciyodum. O ilacı kahvaltıdan ne kadar önce içersen troidin düşmesi daha etkili olurmus. Ilaç içip hemen üzerinden kahvaltı yaparsan etkisini göremezsin