Nuriay Kizlar tsh hormonum 3.31 çikdi 5 6 haftalik hamileyim bilgisi olanlar cevaplarinizi bekliyorum
Utopika Nuriay gebeliğin ilk 3 ayında 2,5 ve altında olması sağlıklı olan. Dahiliyeye görünmeniz gerekir.
Rinesmi Nuriay benimde 6,8 cikmisti gebeligimi ogrendigimde. Hemen ilaca basladim ama 5+3 de dusuk yaptim maalesef:( doktor bununla alakasi olabailecegini soyledi ama bilmiyoruz yine de sebebini.
Kakulimmm Grhn acaba ne gibi tehlikesi var benim de 5.1 cikmis ama doktor bütün değerlerin normal demişti bana 😔 endişelendim suan
Grhn Kakulimmm ilaç vermedi mi canım nasıl bırakdı yani benım doktorum tehlikeli demişdi. 8 aydır ilaç kullanıyrm 2.50 olduğu halde . Sonra ki aylarda ilaçla düştü tabı ki başka doktora gidin kesinlikle. Şuan ilaç vermediyse
Elif1685 Kakulimmm benim 4.66cıktı dr direkt beklemeden dahiliye ye gönderdi değeriniz yüksek kontrol altına alınması gerekiyor bebegın zeka ve bedensel gelişimini engelliyor bu hormon düzgün çalışmazsa bilginiz olsun
Nilll Kakulimmm benim de 4,7 çıkmıştı doktorum da bana hamile olmayan biri için normal fakat hamileyken 2,5 ve altı olmasını istiyoruz biz dedi hemen Dahiliyeye yönlendirdi ilaç kullandım ve bir ay içinde 0,80lere düştü çok şükür hala kullaniyorum
halime21 Kakulimmm 5.1 nasıl normal dedi Allah korusun tsh yüksekliği düşüğe neden oluyor benim geçen ay 5.65 idi ilaçım 125 mg yükseltildi aylık muhakkak aksatmadan gelmelisin bebeğe çok zararlı dedi doktor
Kakulimmm Grhn aşırı stres yaptim şuan pazartesi ilk isim gitmek olacak. Malesef hatta benim troidlerim yuksek çıkmıştı. Ben özellikle kalkmadan sordum troidlerim yuksek çıkmıştı diye. O da bana şuan normal dedi 😔
Papatyam2017 Rinesmi öyle dusunme benimde tiroitlerim.alindi ilaç kullanıcam.omur botu 5 e çıktı benimkide dozu yukseltildi dr 44 değerli gelen var dedi ben sok geçirmiştim.yani değeriniz birseyi yok hemen bu kadar erken birşey olmaz
Grhn Kakulimmm başka bir doktora görünün derim. Kadın doğum doktorumda yksek görmüşdü dahiliye ye gittim 8 aydır ilaç kullanıyrm ve her ay gidip kan tahlili veriyorum . Yükselmişse ve ya düşmüşse ona ilaç dozunu ayarlıyor
Utayturku Benimde 3.99 4. Ayımızdayız ilaç kullanmıyorum endokronolojiye görünmeniz lazım tabi benim hamilelikte artan bi değer t4 üm normal t3üm bu değerde tsh ta düşük. Ama takip ediliyo korkmayın doktorunuz yönlendirecektir.
Rabbiminemanetii Kizlar bende gebeligimi yeni ögrendim. Troid sorunum hic yoktu geçen ay ortaya cikti tsh 0.015 ilac kullaniyodum o ay hamile kaldim smdi yine tsh degerim ayni ilaca devam ediyorm bska neler yapmaliym düzelmesi icin
annee27 Rabbiminemanetii size dusuk oldugu icinmi ilac verdiler bnmde tsh cok dusuk 0.26 ilac yazmadi ts3. 4 bucuklar Yuksek yani biri dusul biri yuksek bisey vermediler napacam ya yuksek diyolar bisey vermiyolar
Iremgokce Nuriay biraz yüksek bendede o değerde çıktı doktorum dahiliyeye gönderdi ve ilaç kullandım ihmal etmeyin ilk üç ayda önemli bu değer
Nuriay Iremgokce yok ihmal etmem zaten ilk gebeligimde bebegimde anensefali vardi onu kayb etdim siz de kacinci ay hamilelik ? Bir sorun çikmadi Allah korusun dimi .??
3cockanesi Benimde 3.30 du levotron kullanıyorum 2.5 a düştü bu ay endokrine gitmen gerek hemen ilk 3 ay 2.5 unda altında olması lazim
Nuriay 3cockanesi bisey sorucam canim doktorum ilac yazdi şimdi yarindan kullanicam bebekte kusur yarata biliyor yuksek olmasi sizde iyi hersey degilmi ? Allah hep korusun