Bende aynı durumu yaşadım canım 9 haftalık olması gerekirken 7 haftada kalbi durmuş. Ağrı kanama vs hiç bir şikayetim yoktu kontrol için gittim ve kürtaj olmam gerektiğini öğrendim. Bir doktora dah gittim oda aynısını dedi kürtaj oldum. Dünyam başıma yıkıldı sandım kendimi toparlayamadım hergün ağladım neden böyle oldu diye. Doktorum 3 ay korun sonra dene demişti. İlk zamanlar denedik olmadı 6 ay sonra hiç beklemediğim bir zamanda hamile olduğumu öğrendim şaşkınlık sevinç hepsi bir aradaydı. Şükür şimdi 20+6 olduk kızım olacak Allahın izniyle 🥰 🥰