Cemre_61 Ocak ayında ben de kalp durmasından kürtaj olmuştum, doktorum ısrarla kan pıhtılaşması olduğunu düşünmüyorum ilk gebeliklerde normal demişti fakat ben inanmayıp gidip genetik testlerimi yaptırdım ve iki genimde pıhtılaşma bozukluğu çıktı. Daha sonra Haziran ayında tekrar gebe kaldım. Şu an 29 haftalığım ve coraspin ve kan sulandırıcı iğne kullanıyorum. Demem o ki; kürtaj olduğunuz için ümidinizi yitirmeyin ben çok korkmuştum tekrar gebe kalamayacağım için hiçbir problemim de yoktu korku işte... Umudunuzu yitirmeyin her şey güzel olacak ve lütfen genetik testlerinizi yaptırın. Doktorlar 2. 3. kayıptan sonra araştırmak istiyorlar ama siz bu hataya düşmeyin.