Cemre_61 canım aynısını yaşadım ,kalp atışı durdu denildi ,inanmadım sonra 3 doktora gittim aynı cevabı aldım,en sonunda kendi doktoruma gittim ve aldılar.Ben kendimi hep teselli ettim Allah vermedi dedim huzur buldum,sonuçta evlilik dışı olan ,istenmeyen bir bebeği aldırmadım.Allahın takdiri dedim .Ama araştırma hastanesine gittim kayıplarım var araştırın dedim sonuçta 3 kayıp olmayınca bakmıyorlar ben çoğul kullandım,sonuçlarım çıktı kan pıhtılaşma problemim varmış,şimdi hamile olursam iğne kullanıcım,30 Nisa’nda kürtaj oldum hala hamile kalamadım.Herkes farklı oluyor hemen hamile kalanda var.Ama üzülme İnan ki geçiyor.Alışıyorsun.Allah yardımcın olsun.