Tüp bebekle hamile kaldım kasım ayında. O kadar sevindikki kalp atışı,kese herşey çok güzel mide bulantım falan da yok.çok beklemişiz zaten annemler arkadaşlarım etrafımda dönüyolar 8+6 da ultrasonda bir baktık kalp atışı yok. hastane başımıza yıkıldı hemen kürtaj dedi doktorum 1 ay ilişki yasak sonra yine tedaviye başlarız. Başa sardık herşeyi Allah yardımcımız olsun 😔