Cemre_61 hiç üzülme olan da hayır vardır, veren de alan da rabbim. sağlıklı rahimler sağlıksız gebelikleri sonlandırırmış, aynısını ben de yaşadım şok olmuştum ama şimdi iyiyim çok şükür. hatta bugün iyi bir doktora gittim 2 bucuk ay oldu ben kürtaj olalı başka bir doktor ilk adetten sonra deneyebilirsin demişti bu doktor dedi ki daha yaşın 27, 3 ay daha bekle adetini düzene sokalım hormonların eski dengesine geri dönsün gördün ki hamile kalabiliyorsun hiç acele etme daha sakin, daha sağlıklı bir şekilde hamile kal ilk gebelikte düşük riskin ne kadarsa ikincisinde de aynı dilimdesin yani bir kere düşük yaptın diye ikincisinde de düşük yapma ihtimalin artmıyor sadece bu kez daha tedbirli olacağız o yüzden vücudun dinlensin dedi. o kadar iyi geldi ki söylediği şeyler ben bu ay deli gibi takip ediyordum ovulasyonu ille de olsun diye 😂 rabbim elbet nasip edecek, hiç kendini üzme ❤️