Cemre_61 Benim de ilk hamileliğimde 5 haftayken karnımda ölmüştü ben 7 haftalıkken öğrendim kürtaj oldum. İkinci hamileliğimde de 7+4'de karnımda ölmüş. Ama randevum bir ay sonraydı ve tam bir ay sonra öğrendim öldüğünü. Yine kürtaj oldum maalesef. Bir sürü test tahlil yaptırdım ve kan pıhtılaşması çıktı bende. Bir de rahim filmi çektirdim. Rahmimde şekil bozukluğu çıktı ameliyat oldum. Şimdi de 3. hamileliğim sıkıntı yok her gün kan sulandırıcı iğne yapıyorum kendime.
Moralini bozma canım. Kürtaj olduktan sonra bütün tahlillerini her şeyi yaptırırsınız. Kürtajdan da korkma seni bayıltarak yapıyorlar hiçbir şey hissetmiyorsun.
İnşallah ikinci hamileliğin çok güzel geçer. Üzülme..