_sseymaesenn_ sizde o zaman 15. Haftalarda olmuş olacaksınız lütfen amniyosentez için endişe etmeyin, çok çok basit bir işlem. 1 dk sürdü hepi topu üstelik artık eskisi kadar riskli değil eskiden 200 bebekten 1 i zarar görürmüş şimdi 500 bebekte 1 inin zarar görme ihtimali var ki bu bence amniyosentez olunmasa da her hamilelikte olan riskler.. işlem sonrası 2-3 gün istirahat ettim ardından işe geri dönmüştüm. Ek olarak tekrar tüm enfeksiyon taramalarım yapıldı, cmv , rubella, toksoplazma, hıv, vs.. tam tahlil listesini bulmaya çalışırım ben, enfeksiyon da sebp olabilirmiş ensedeki o ödeme, ama onlar da temizdi. Bebeğin kalbinde geçici bir sorun varsa olabilirmiş, ama o da normaldi. Sebepsiz bir ödemdi indi zamanla 16 da başladı inmeye, 17-18 lerde normale dönmüştü