_sseymaesenn_ merhaba benim bebeğimin de 12. Haftada ense kalınlığı 3.40 dı, başka bir olumsuz durum yoktu, çok zor ama bebeğin için güçlü olman gerekiyor, ben test yaptırmak istemedim başta ama çok üzüldüğümü görünce eşim en azından kandan bakılanı yapalım, 6 ay nasıl geçecek bu stresle diyince yaptırdık, evet maalesef çok pahalı bir test ama amniyosentezi de göze alamadık, çok şükür temiz geldi sonuçlar, şimdi 26. Haftadayım detaylımızda güzel geçti şükür🙏🙏🙏siz de içinizi ferah tutun, ense kalınlığı tek başına kesin bir gösterge değil, pek çok olumlu örnek var bu konuda, bol bol dua edelim yavrularımıza, Allah sağlıkla hayırlısıyla bağışlasın inşallah hepsini🙏🙏🙏