Kızlar tekrar buraya yazamadım.. Ben epey düşünüp tarttıktan sonra gidip fetal dna testi yaptırdım. Yani kan testi ve yurtdışına gönderiliyor. 2600₺e yaptırdık. Zaten yeni evliyiz, yeni ev kurduk parayı zor denkleştirip yaptırdık. Sonuç ne olursa olsun aldırmak istemiyordum ama madem öyle ne diye yaptırdın? diyebilirsiniz. Ben dedim ki kendime “eğer yaptırır ve sonucun iyi geleceğini bilirsem hamileliğimi kendime zehir etmem, ha eğer kötü gelirse de kendimi özel bakıma ihtiyacı olan bir bebeğe hazırlarım, en azından kendimi onun gelişimi için eğitirim, ne olduğunu bilirim.” Böyle diyerek yaptırdık. Gerçekten çok kötüydüm o ay. Her ne kadar ailecek gönlümüz bebekten yana ferah olsa da, içimizde acı olmasa da ben çok kötüydüm. Kafamı yastıktan dahi kaldırmak, bu konuyu kimseyle konuşmak istemiyordum, eşimle dahi. Testi yaptırdık ki ne görelim tüm sonuçlar negatif. Yani her şey yolunda. Daha cinsiyetini bile öğrenmemiştik o dönem. 13-14 haftalık falandım. Cinsiyetini de bilmiyorum. Bi telefon geldi PDF şeklindeki test sonucumla birlikte “Şeyma, %99.9 sağlıklı bir kız bebeğin var.” Bu defa da mutluluktan aktı gözyaşlarımız. Aynı durumda olanlar varsa şunları söylemek isterim, o bölge tamamen kapalı bi kutu. Tabi ki bilime güveneceğiz ve izinden gideceğiz ama bu ikili test denilen testler %100 sonuç veren testler değil. “Bebeğin ense kalınlığı çıktı, hoooppp down sendrom!” olay bu değil kesinlikle. Bunu diyen doktorları da Allah’a havale ediyorum. Benim 4,7 idi. Şu an her şey yolunda ve 20+2’yim. Bebişinde ense kalınlığı sınırın üstünde çıkan anne varsa bunu okuyan, sakın üzme ne kendini ne de bebişi, tamam mı? Gönlünü ferah tut. Ağlayarak ne kendini üz ne de o minnağı. Hiçbir şey olmayacak Allah’ın izniyle annesiiii . ❤️🙏🏻👶🏼 Burada beni teselli eden, yardımcı olmaya çalışan, bana yanıt veren herkese çok teşekkür ederim. O dönemde bana ne kadar yardımcı oldunuz, bilemezsiniz.. Umarım bu yazdıklarım da birilerinin içine su serper. Aynı dertten muzdarip olan varsa elimden geldiğince yardım ederim.