Biz de 26+2 olduk tahmini doğum 24 mart görünüyor doktorum 18-25 mart arasi dedi🙈ama ben 20 marttan önce gelsin kizçe de balik olsun istiyorum koç burcundan korkuyorum millet gözümü korkuttu😂bu arada içinizde kasık fıtığı sorunu yasayan var mi anneler ya kasık fıtığı çıktı bende endişeliyim biraz☹️