Balimkiz little_mom_141 https://m.n11.com/kelebek-serisi-pudra-babynest-set-v2-P392285683 canım sayfanın kendi int sitesi de var farklı modelleri bulabilirsin trendbaby İnt adresi sanırım
Bottesini Livamom en çok bunu merak etmiştim.sezaryen Doğum yaptım ikinci çocukta kaçıncı haftada alıyorlar acaba yani 9 ay 10 gün bekletir mi oğlan çocuğunu?
Livamom Bottesini Bottesini canım sezeryan sa 1. 2.doğumu 38+da alır doktorlar 39 u çok nadir bulur.38+4 falan alırlar
Bottesini Livamom ooo epey değişecek desene tarih Mart değil Şubat sonu olur o zaman.gerçi ben tarihi internet hesaplayasından bakmıştım henüz dr ile konuşmadık.çok teşekkür ederim canım.💕🙏
smbrka Merhaba kızlar neler yapıyorsunuz? Sanki zaman geçmiyor. Acayip sabırsızlanıyorum ,kızımı kucağıma alacağım günü iple çekiyorum. Siz de durumlar nasıl?
Mujde- Emirbebek haftaya benim kontrolüm canım daha öğrenmedim çok merak ediyorum ama 🙈🌸 şeker yüklemesi yaptırdınız mı ? Yada yaptırıcak mısınız yada