Balimkiz çok geçmiş olsun ya mide yanması çok kötü 😔 ben naneli sakız çiğniyorum ama çok naneli olanlarından iki tane ağzıma atıp bol su içiyorum sanki yemek boruma bi ferahlık veriyor azalıyor gibi geliyor 😂 yada psikolojik ama kesinlikle seninki kadar ağır bir mide yanması değil demek ki allah şifa versin 🤲🏻 Hazırlıklara başladınız mı? Ben birşey yapsam diyorum aman sonra çok erken nasılsa diyip bırakıyorum 😂