Mervemm Düzelir normal haline gelir hayırlısıyla.Doktor zaten doğum zamanı söyler sana çok iriyse sezeryan der ama yine sana kalmış bir şey tabi o sancıyı çekerim ağrıyı falan dersen normal doğurursun ama daha erken bir bekle bakalım 33. haftalara falan belli olur şimdiden düşünme gece rüyalarına girer doğurmaların her gece doğurursun 😆