eliifk Ben de 33. Haftamdayım suan bebeğim 2 hafta önden gidiyor ve ben toplamda 5 kilo almışım bugüne kadar. Bebek benden besleniyor yani bu güzel bişey sadece gebelik şekeriniz çıkabilir onu da biraz takiple halledersiniz merak etmeyin 🙏🏻
Meltem_tprk rabnaz6822 onu söylemedi ya da ben hatırlamıyorum. Devlete gittigim icin pek konuşmuyorlar doktorlar
Edissevil Keremeral canım bebeğin ağırlığını tam ölcemiyorlarmıs ki bana 19 haftada 402 gram dediler 20 haftada ayrıntılıya gittim 365 gram dediler yani aşşa yukarı söylüyorlar sanırım bende çok korkmuştum iri bebek olacak doğum zor olucak diye ..
Hatice_ceylan Ceylan35 saglıklı olsunda kac gr oldugu onemlı deyıl bence . Bız 21 haftayız bılmıyorum hala kac gr ama baya saglıklı masallah oglusum . Saglıkla alın kucagnıza derım ♥️♥️♥️♥️♥️
gzmuygn Keremeral 18+2 yüm 238 gr cık 19 cm cik bnada 238 çok geldide baktım normalmiş.Doktorlar 2 haftaya kadar önden gitmeye normal diyorlar zaten
Aslima Keremeral masallah ne güzel. Peki 10 gün ilerde olması iyi biseymi bide neler yiyip içtiniz ilerde ve kilolu olması için
Keremeral Aslima sorun olduğunu söylemedi özel bi beslenmem yok kendim 3 kilo aldım şimdiye kadar ama meyve ve özellikle kestane çok tükettim son bir aydır
Aslima Keremeral hmm anladım meyve yiyorum ama az yerim hergun yemeye çalışırım Hangi meyveleri yiyorsunuz.
Keremeral Syma95 bilmiyorumki tatlım pek iştahım açık biri diilim meyve ve kestane çok tükettim son 1 aydır kendimde 3 kilo almışım şimdiye kadar
Eceveannesi Keremeral önde bile gitse cnm.haftasini yakalio kilomile alakalı korkma kötü bişey deil iki hafta öndeydi bnm şimdi kontrolde 1 hfta dedi önde o düzenlenip ama haftasını yakalamasa bile kilolu olur azcik korkma yani
rabnaz6822 Keremeral benim 17 haftada 250 gramdı . Mandalina şekerli meyve çok yememelisin gebelik şekeri çıkmaması için💁🏻♀️Şekerli meyvelere ve şeker tüketimine dikkat et🤷♀️