Keremeral Kızlar selam bebeğim 230 gr olmuş şimdiden çok değil mi doktor normal 10 gün önden gidiyor dedi benim gibi olan var mı?
Civcivim_34 Keremeral karnınız büyüdü mü acaba merak ettim de ben de 17 haftalığım hiç belirgin değil
Keremeral TwinsmomDA yok tatlım bence benimki fazla normalde 150 gr civarı yazıyor internette anlamadım bende
Keremeral Civcivim_34 benim baya çıktı ama 10 gün içinde oldu herşey ve 4/5 gündür hareket etmeye başladı🥰pıt pıtlar
Civcivim_34 Keremeral ne güzel ya ben de 17+2 yim bugün karnım hiç yok 😔 ama bazen böyle içim de nabzı atmış gibi oluyor bide uzandığım da bi an karnım çok kasılıyor dokunduğum da çok sert oluyor Bebek orda mi toplanıyor acaba
Keremeral Syma95 bilmiyorumki tatlım pek iştahım açık biri diilim meyve ve kestane çok tükettim son 1 aydır kendimde 3 kilo almışım şimdiye kadar
Ceylan35 Keremeral ay bende çok düzensiz beslenirim ama benim bebişte 238 gram 17 haftada şuan 20 haftalık oldum bilemiyorum kilosunu tombik olsun diye dua ediyorum ama 🤣
Hatice_ceylan Ceylan35 saglıklı olsunda kac gr oldugu onemlı deyıl bence . Bız 21 haftayız bılmıyorum hala kac gr ama baya saglıklı masallah oglusum . Saglıkla alın kucagnıza derım ♥️♥️♥️♥️♥️
rabnaz6822 RHSENKAL ben 17+1 gittim . 250 gr ve 22 cm demişti 💁🏻♀️İri ve önden gidiyo dedi benım hayalim tombiş bebek😍
rabnaz6822 Aykam123 benimki 17 hafta da 250 gram dedi doktor 😐 tombiş bebek çok istiyorum ve hayalim💁🏻♀️❤️
Weltew Keremeral benimde sat’a göre 17+5 ama doktor baştan beri 6 gün önden gittiği için erken döllenme olarak hesapladı ve öyle devam ettiriyor yani 18+4 diyor şuan. 10 gün önce 200 gram dedi sizinde normal yani.