diligecmisinsan canım başta aşırı herşeye dikkat ettim yememe içmeme ama şuan çok ediyorum diyemem . Yani sabah kalkıp kendime ayrıntılı kahvaltı hazırlıyodum yumurtası omleti peyniri normalde hayatta yapmam sonra mutlaka muz ceviz. Son bikaç aydık aşırı dikkat etmiyorum valla kola filan çekiyo canım içiyorum ama yine de dikkat ediyorum tabi. Benim rahat geçti şükür inşallah çok problem yaşamazsınız. Şimdilerde kaburgam sıkışıyo canım acıyo ve çok ayakta duramıyorum cinsiyetlerini öğrenip başladım geçen hafta herşeyim bitti şükür 🙏🏻 Ütüsü yıkaması bile annem yaptı ben bitek katladım ona bile gücüm yetmedi 😂 bence bian önce bitirin :)