Aa benimde tüp bebek canım 😊 bende aşırı dikkat ediyorum zaten annemler hareket etmeme bile izin vermiyolar. Bu hafta sonu doktora gidicem cinsiyet kesinleşince almaya başlıcam ben. Çünkü hepsini son haftalara sigdirpta alamam. Inşallah bizde görürüz 30lu haftaları hayırlısıyla