TwinsmomDA reyhan41 insallah canm 🙏 aslında çok okumak istemiyorum ama burdan da çıkamıyorum nasıl olcaksa😁
reyhan41 diligecmisinsan normalde benm doktorum doguma kadar bundan snra 2 tane fitil kullan dedi doktorum gittigi icin baska birisne gtmeye karar verdm mecburen o da belki kullamdrtmam dedi
diligecmisinsan TwinsmomDA Progestan adında fitil. Tüp bebek doktorum doğum yapana kadar kullan dedi erken doğumu engellesin diye kullandirtiyorum dedi
TwinsmomDA reyhan41 ben igneyide jeli de 12. Haftada bitirdim tüp bebek yapan doktorum gerek kalmadı demişti
diligecmisinsan reyhan41 Ya aynısı mi bu ağızdan ya da vajinadan olan öyle düşününce midem bulaniyo 😂
reyhan41 diligecmisinsan aynen banada oyle demisti doktorum bu gttigimde belki kullandrmam dedi ama ben ileriki gunlerde kullanma derse doktorumu arayip sorucam
TwinsmomDA diligecmisinsan anladım canm. Ben suan sadece aspirin iciyorum kan dolaşımı icin dedi doktor.
diligecmisinsan reyhan41 sanırım sende tüp bebekten sonra degistin doktorunu. Ben hala keşke aynı şehirde olsaydıkta gene tüp bebek doktoruma gitseydim diyorum. Çok sevmiştik doktorumuzu ya 😭😊