Benimde 67 çıkmıştı ve doktor ilaç vermişti. Vermemesi garip bnce çnkü benm gittiğim doktor prolaktin yüksekliğinin yumurtlamaya etkisi olduğunu söyledi.geç yumurtlama bundan dolayı olur dedi.2 ay ilaç kullandım ve ilaç kullanırken korunun dedi. Bittikten snra da baktı hep prolaktin değerlerime. Ve ilaç bittikten 2 ay sonra hamile kaldım ben . Bnce başka doktora gitmelisiniz