YCyesim30 prolaktin yüksekliği tutunmayı engelleyebiliyor yani bu emzirirken hamile kalmayı engelleyen hormon aslında ama o zaman da duyuyoruz ya emzirirken hamile kalan bir sürü insan var kesin bi etken değil yüksekken de kalınabiliyor adet düzensizliği falan da yapmıyo hatta bazılarında . ama tek bi tahlille de karsr verilmez çünkü liflenme bile göğüsleri uyardıgı icin hormonu yükseltebiliyomus benim de yüksekti tahlil öncesi iki gün liflenme cinsel ilişkide bulunma ve tavuk tüketme demişlerdi tavukta da hormon oldugu icin arttırabiliyormus ve tabi stres de önemli her zaman aynı dönemde kan tahlili vermek de. Ben aralıklarla takip edildi hep yüksek çıktı 50-70 en son 100u geçince mr istediler ilaçlı çekiliyr. Bende hipofiz adenomu var. Ama her gittigim doktor gebe kalmak Sıkıntı olabilir ama dostinex kullanıp normal seviyeye düşürüp hamile kalabiliyosun demişti. Benim gerek kalmamıştı denemek istedim önce 4ayda hamile kalabildim. Gebelikte de hiç bakmadılar bile benim. Stres yapmayın ama bebek istiyosunuz bi endokrine gidn ilaçla düşüyomus ve cok var öyle hamile ☺️