World tutar canım, ilkte böyle şeyler olabiliyormuş, nedensiz bile tutmadığı oluyormuş. Ben de başta ümidimi kaybetmiştim, benim de normal olmazdı. Ama sonra ikinci tuttu. İnan buna, asla da vazgeçme. Demekki gebe kalabiliyoruz önemli olan burası 😇 inşallah tutacak 🧿