Gunes_Ozcan hiç üzülmeyin ben de 9 haftalıkken kürtaj oldum ama bebeğim 7 haftalıktı yani 2 hafta boyunca karnımda ölü olarak kalmış... 4 ay korunma sürecim oldu doktorum ne dediyse uyguladım. 4. Ayın sonunda hamile kaldım şuan 5 aylık hamileyim daha sağlıklı ilerliyor. Rabbim isteyen herkese doğru zamanda nasip etsin. O zamanlarda bir daha olmazmış gibi geliyor ama kısmetinize güvenin.