2-3 ay korunmamı söyledi doktorum ama babannem,kayınvalidem,annem sakın korunma hemen hamile kalabilirsin şansın çok yüksek olur diyolar zaten tüp ile hamile kalmıştım bu sefer kendiliğinden olur diyolar doktorumda kendiliğinden hamile kalma şansın yüksek dedi kafam allak bullak.