Ayshhe öncelikle geçmiş olsun..benim iki kaybım var hatta en sonuncusu 25 haftalık,genetik test sonucumda 2 gende heterezigot çıktı dr um iğne ve corasprin verdi önlem amaçlı..iğneyi vücudum almadı 3 hafta kullanıp mecburen bıraktık aspirinle devam ediyoruz şükür 25.haftadayım..biraz araştırdım homozigot olan daha tehlikeliymiş heterezigot önlem amaçlıymış belirtmek istedim