Ozqe_tolqa evet canım oksaoar kullanmıştım. 😞her şey Allahtan inşallah kısa zamanda tekrar sağlıklı bi bebeğim olur 😞 öyle kötü bişey ki ovulasyon testi yaptım pozitifti negatife dönmesini bekledim dün akşam negatife döndü. O kadar stres oluyoruz ki artık yatmadan ilişki yaşayalım dedik yapamadık düşün olmadı ilişki sabah 5 de eşim uyandırdı öyle oldu. Ağla ağla canım çıktı dün. İlişkiyide çok etkiliyor 😞 hamile kalamıyorum ben bide çikolata kistim var yumurta rezervimi azaltmış kist. Kolay hamile kalamıyorum dr çok acımasız konuşuyorlar normal yolla olmaz tüp diyorlar direkt 😞 hiç bir doktor daha önce 2 kere gebe kalabilidğimi düşünmeden asla hamile kalamazsın diyor 😞çok yoruldum artık